Дата и час: 21 Ное 2018, 04:24



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Е24 
Автор Съобщение
Модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2008, 15:00
Мнения: 119
Местоположение: София
Skype: panaiot6230
Пол: Мъж
Мнение Е24
Изображение

Най голям принос за създаването на голямото купе допринася парижският дизайнер Пол Брак и главният инженер BMW 1965-75 години Бернхард Освалд (Bernhard Osswald). Трябва да припомним и кризата за гориво 1973-74 година, и също така политиката за внос на автомобили BMW в САЩ. Щатите през това време са били лидер на пазара за износ на автомобили,и затова се разглеждали като важен стратегически партньор.

Към 1977 година BMW продава около 30000 автомобили САЩ.

В 1982 година, когато Америка все още се възстановява след кризиса, компанията BMW North America в Montvale NJ съобщава за фантастичната продажба от 52000 автомобила. «Фантастична» затова,защото автомобилният пазар е намален до 6%, а BMW при тези продажби го вдига до 25%.

Най важни от всичките държавни закони,повлияващи на 6-та серия BMW,са били държавните ограничения за безопастност. На дизайна на купето влияят тестовете за деформация на тавана. Подобни краш тестове даже са прекратили вноса на модела BMW 3.0 CS през 1974 година. Американската версия на CS е със 2 карбуратора и тежи 1500 кг.,и след тестовете за деформация води до удължаване на предната и задната брония.

Изображение

В компанията BMW разбрали, че от много стилни решения за 1968 година е трябвало да се откажат.

Пол Брак е трябвало да вземе под внимание всички технологични особености,за да може да мине тестовете и за в бъдеще да удовлетворяват стандартите за безопастност.

Всичко това е повлияло за това че шеста серия впоследствие е изглеждала по «тежка», от предшественика си.

Предната и задната ударна зона след тестовете за деформация са били преработени, което е довело до използването на «повече метал отколкото може да се изполва днес.По късно 6-та серия е била значително олекотена», — по думите на изпълнителният директор в Мюнхен през 1984 година.

Да си шеф дизайнер на BMW не е била лесна задача,особено за чужденец.Трябвало е добре да си представяш будещето и да изпълниш идейте си във реалното производство. При това компанията BMW, както и Mercedes, са имали доста консервативен поглед върху продукцията.

Изображение

През 1972 година Пол Брак представя своята версия на бъдещето на BMW — автомобил със вертикално отваряне на вратите «gullwing», клиновиден прототип, построен от специялни ударопоглъщащи материали. Модела BMW Turbo привлича вниманието на всички есенни автомобилни шоута. Сега един от тези два екземпляра може да се види в Мюнхенският музей на BMW.

Изображение


12 Дек 2008, 11:41
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Copyright 2018 bgbmw.com
Powered by phpBB