Дата и час: 10 Дек 2018, 17:19



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Mercedes-Benz GLC F-Cell е вече при клиентите 
Автор Съобщение
BMW Маниак
BMW Маниак
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2009, 19:12
Мнения: 6259
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мнение Mercedes-Benz GLC F-Cell е вече при клиентите
Прикачени файлове:
Mercedes-Benz GLC F-Cell .jpg
Mercedes-Benz GLC F-Cell .jpg [ 59.9 KiB | Прегледано 17 пъти ]


Първите купувачи на кросоувъра са германските министерства и водородната организация NOW

Германците съобщиха, че уникалният модел Mercedes-Benz GLC F-Cell е вече на пазара.Това е първият в света сериен пътнически автомобил, който комбинира водородни горивни клетки с възможност за зареждане на акумулаторната батерия от електрическата мрежа. Първите купувачи на кросоувъра F-Cell са германските министерства, националната водородна организация NOW, предприятието H2 Mobility и железопътната компания Deutsche Bahn. През тази година към тях ще се присъединят Air Liquide, Shell и Linde, администрациите на Щутгарт и Хамбург.

Строго погледнато, всички серийни автомобили GLC F-Cell не се продават напълно, но се отдават под наем, разходите за тях включват поддръжката и необходимите ремонти през целия период.

Други автомобили с водород се зареждат само с гориво, но не от мрежата. Собствениците на GLC имат избор, което е важно в условията на ускоряващата се инфраструктура за зареждане.

Нека да припомним, че кросоувърът GLC F-Cell има задно предаване. Мощността на електромотора му според каталожните данни е 211 к.с. Двата цилиндъра от въглеродни влакна под пода съдържат 4,4 кг водород, което е достатъчно за пробег от 430 километра при цикъл NEDC. Литиевите батерии са в състояние да осигурят 51 километра пробег, така че при кратки пътувания да не бъзе използван водород. Собствениците може да избират между следните режими: Hybrid (оптимално разпределение на разхода между двата източника на енергия), F-Cell (батерията запазва заряда, работят горивните клетки), Battery ( автомобилът се задвижва само от батерията) и Charge (ускорено зареждане на акумулаторите по време на движение).

Авторите предполагат, че шофьорите ще използват автомобила или просто като електромобил при пътувания из града, или като типичен модел с горивни клетки за пътувания на дълги разстояния.

Компанията напомня, че сега в Германия работят 50 водородни зарядни станции, до края на 2019 г. ще има 100, а през 2023 техният брой ще бъде 400. Подобни проекти за създаване на мрежи за зареждане се изграждат и в други страни на Европа, Япония и САЩ. Зареждането на водородния автомобил отнема само 3 минути. А ако няма такава колонка наблизо, лесно може да бъде заредена батерията от битовата електрическа мрежа. От пролетта на 2019 г. кросоувърът GLC F-Cell SUV ще бъде на разположение за краткосрочно и дългосрочно отдаване под наем чрез услугата Mercedes-Benz Rent на други компании, а не само на избраните за първите доставки. Производителят обещава тази услуга дори и на физически лица.



Прикачени файлове:
Mercedes-Benz GLC F-Cell - 1.jpg
Mercedes-Benz GLC F-Cell - 1.jpg [ 53.55 KiB | Прегледано 17 пъти ]


Прикачени файлове:
Mercedes-Benz GLC F-Cell - 2.jpg
Mercedes-Benz GLC F-Cell - 2.jpg [ 53.75 KiB | Прегледано 17 пъти ]





Източник: ams.bg

_________________
Меката цица разсейва добрият ебач!

Изображение


14 Ное 2018, 14:47
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Copyright 2018 bgbmw.com
Powered by phpBB