Дата и час: 22 Авг 2019, 17:19



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
BMW Group България стартира проект за on-line продажба 
Автор Съобщение
BMW Маниак
BMW Маниак
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2009, 19:12
Мнения: 6295
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мнение BMW Group България стартира проект за on-line продажба
Прикачени файлове:
bmw on-line.jpg
bmw on-line.jpg [ 56.11 KiB | Прегледано 614 пъти ]


•On-line продажбите стартират на 10.04.2018 г. и ще продължат 28 дни
•Автомобилът BMW X2 Online Edition е със спецификация, която отговаря на изискванията на клиентите на българския пазар
•Закупените в рамките на кампания автомобили получават допълнително 1 година фабрична гаранция

BMW Group България стартира пилотен проект за on-line продажба на автомобили. В рамките на пилотен проект разработен от търговския регион Централна и Южна Европа на BMW Group три автомобила BMW X2 могат да бъдат да бъдат закупени on-line. Кампанията стартира точно в 0:00 часа на 10 април 2018 г. на адрес http://www.bmw.bg/x2onlineedition. България е един от двата пилотни пазара (заедно с Чехия) от региона, които предлагат на своите клиенти възможност да използват иновативната платформа за on-line продажби.

В рамките на проекта новото BMW X2 може да бъде в ръцете на своя притежател само с четири бързи стъпки on-line. Освен привилегията да бъдат първите клиенти на марката в региона закупили автомобилът си в духа на дигиталната епоха, в която живеем, приелите това своеобразно предизвикателство, ще могат да се възползват от 1 година допълнително фабрична гаранция, срок на доставка от два (за София) до четири дни, включително с възможност за доставка до избран от клиента адрес и атрактивна конфигурация, която отговаря на изискванията на българските потребители на марката и характера на модела. В рамките на процеса на взимане на решение, клиентите имат възможност за консултация on-line с live chat достъпен от понеделник до петък от 9:00 до 17:00 часа и по всяко време на е-mail адрес onlinesales-bg@bmwgroup.com,

Четири лесни стъпки: Намерение на покупка - Избор на дилър – Избор на начин на плащане - Доставка

Намерението за покупка се заявява само с натискането на бутон на сайта, като се посочва избран метод на плащане – по банков път или чрез финансов лизинг, предпочитан дилър и място за доставка. В рамките на един час, наличието на автомобила се потвърждава, като в следващите два дни клиентът превежда такса за резервация в размер на 2 999 лв. Тя се възстановява на клиента, като се приспада от финалната сума за плащане на договора или се възстановява напълно, дори в случаите, в които той се откаже от покупка. За финализиране на сделката е предвиден срок от седем дни, в които се подписва договор за продажба с плащане по банков път или чрез финансов лизинг. Срокът за предаване на автомобила след финализиране на сделката е минимален – до 2 дни за София, до 4 дни за всички останали градове в България. Договорът за покупка може да бъде сключен с избран от клиента дилър сред всеки един от шестте представители на марката в цялата страна – Ауто Бавария, София, М Кар София, М Кар Пловдив, Бова Кар, М Кар Варна или М Кар Плевен.

Първото BMW X2: Бъди този, който предизвиква

Първото BMW X2 е избрано неслучайно за пилотния проект. С уникален характер и следващ свой собствен път, то е предназначено за нова целева група, която е винаги готова за предизвикателства, води активен начин на живот и е перфектно свързана с дигиталния свят. Спецификацията на BMW X2 Online Edition включва модел BMW X2 xDrive 20d Model M Sport X с базова цена 81 900 лв с вкл. ДДС. В богатото допълнително оборудване са включени (но не само), лаково покритие Galvanic Gold; 19" М Алуминиеви джанти тип Y-spoke 722 M с Runflat гуми; тапицерия – комбинаци от текстил и алкантара Micro Hexagon/Alcantara Anthracite/Yellow - антрацит/жълт акцент | черен; пакети First Class Business Upgrade и Бизнес клас; спортна автоматична скоростна кутия; алармена система; отопление на волана и др. Пълна конфигурация на модел а е публикувана на сайта. Крайната цена на специалното издание е 107 704 лв. с ДДС

Проектът за on-line продажби е разработен от търговски регион Централна и Южна Европа на BMW Group. Той е първа стъпка от дългосрочна стратегия, целяща да подпомогне търговските представители на марките BMW и MINI в региона да получат допълнителни възможности за контакт със своите потенциални клиенти и да се адаптират успешно към променящото се клиентско поведение и възможностите, които дигиталните технологии предлагат. Благодарение на опита получен от кампанията в България и Чехия, избрани за пилотни пазари, BMW Group Централна и Южна Европа цели да получи по-ясна представа за нагласите и очакванията на потребителите, които да приложи при разработването на нови дигитални проекти.



Източник: bmw.bg

_________________
Меката цица разсейва добрият ебач!

Изображение


05 Апр 2018, 07:32
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Copyright 2018 bgbmw.com
Powered by phpBB