Дата и час: 11 Дек 2018, 11:51



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Това е специалното BMW M4 Кабриолет Edition 30 Jahre 
Автор Съобщение
BMW Маниак
BMW Маниак
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2009, 19:12
Мнения: 6259
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мнение Това е специалното BMW M4 Кабриолет Edition 30 Jahre
Прикачени файлове:
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre.jpg
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre.jpg [ 80.15 KiB | Прегледано 629 пъти ]


Ще бъде произведена лимитирана серия до 300 екземпляра с пакета M Competition

От три десетилетия откритият мощен спортен автомобил на BMW M GmbH комбинира прецизна управляемост и въодушевяваща динамика с едно вдъхновяващо усещане за свобода. Ексклузивните детайли на дизайна и оборудването на специалното издание на модела ярко подчертават гените от състезателните писти.

Ексклузивните детайли на дизайна и оборудването на специалното издание модела ярко подчертават гените от състезателните писти

Преди 30 години BMW M GmbH за пръв път разширява своята гама от модели с един открит мощен автомобил. В началото на лятото на 1988 г. BMW M3 Кабриолет предлага на почитателите на моторните спортове възможността да се насладят под открито небе на въодушевлението на един напълно подходящ за обществените пътища спортен автомобил с тествани на състезателната писта двигатели и окачване. Актуалният наследник, BMW M4 Кабриолет (среден разход на гориво: 9,5 – 8,7 л/100 км; СО2 емисии: 218 – 203 г/км) е най-новата интерпретация на тази автомобилна концепция. Сега при BMW M4 Кабриолет Edition 30 Jahre успешните традиции и ексклузивността на този модел са демонстрирани в особено концентрирана форма.

От специалния модел ще бъде произведена лимитирана серия до 300 екземпляра, които ще бъдат оборудвани с пакета M Competition. Откритият автомобил с 4 места въодушевява с мощността си от 331 кВт/ 450 к.с., М спортната изпускателна система, Адаптивното М окачване със специфичен режим SPORT, както и екстремно спортните настройки на системата за контрол на стабилността DSC и Активния М диференциал. Ексклузивността се гарантира и от специално оформените елементи на дизайна и оборудването в екстериора и интериора.

Уникално оборудване, екстравагантно излъчване

За BMW M4 Кабриолет Edition 30 Jahre се предлагат два традиционни цвята на лаковото покритие на каросерията. Macao Blue – син металик напомня за дебюта на открития мощен спортен автомобил преди 3 десетилетия. Mandarin II uni ни връща към лаковото покритие Dakar Yellow, предлагано за второто поколение на BMW M3 Кабриолет. Серийното оборудване на специалните модели включва BMW Individual High Gloss Shadow Line за рамката на бъбрековидната радиаторна решетка, М хрилете и означението на модела, както и ковани М алуминиеви джанти със звездовидни спици. Ексклузивно за Edition модела 20-инчовите джанти са в цвят Orbit Grey matt. В интериора на BMW M4 Кабриолет Edition 30 Years доминира пълното кожено оборудване Merino в цвят, съгласуван с избраното лаково покритие на каросерията. В комбинация с цвета на каросерията Macao Blue – син металик се предлага избор между двуцветните комбинации Black/Fjord Blue и Black/Silverstone. Ексклузивното оборудване включва и съответни контрастни шевове върху подглавниците, както и М стелки с кантове в съответния контрастен цвят. В комбинация с Mandarin II uni черните повърхности в интериора се предлагат с жълти контрастни шевове. При всички варианти на специалния модел интериорните лайстни Carbon Fibre са серийни. Освен това както върху лайстните на праговете, така и върху подглавниците е щампован надписът „Edition 30 Jahre“. Върху плакет на интериорната лайстна в областта на арматурното табло освен „Edition 30 Jahre“ е изписано и „1/300“ като информация за лимитирания тираж.

Традиционно съчетание между върхова мощност и удоволствие под открито небе

BMW M4 Кабриолет Edition 30 Jahre отразява зрялата комбинация между спортен дух и удоволствие под открито небе, чиито традиции се простират вече пет поколения на модела. Пригодната за състезателните писти концепция и заимстваната директно от моторните спортове технология е базата за радостта от шофирането под открито небе още при първото BMW M3 Кабриолет. 2,3-литровият четирицилиндров двигател с по четири клапана на цилиндър, катализатор и мощност 143 кВт/ 195 к.с., индивидуално окачване и аеродинамично оптимизирана каросерия, включително и характерните разширения на арките на калниците, са заимствани от седана с две врати, разработен изключително за състезателните серии за туристически автомобили. Още през сезона 1987 Роберто Равалия, Вилфрид Вогт и Ерик ван де Поле печелят световния, европейския и германския шампионат за туристически автомобили със своето BMW M3. Серийната версия на BMW M3 също стартира със забележителен успех. Когато през лятото на 1988 година по пътищата се появяват първите BMW M3 Кабриолет, от седана вместо планираните за хомологация 5 000 екземпляра са продадени над 10 000 автомобила. С произведените си 786 екземпляра BMW M3 Кабриолет от първо поколение е най-ексклузивният вариант на успешния модел. То се произвежда до 1991 година, на финала с повишена до 158 кВт/ 215 к.с. мощност, което превръща открития четириместен автомобил в един от най-бързите модели от този тип.

Второто поколение на BMW M3 Кабриолет е въведено на пазара през 1994 година освен чиста сдържаност предлага и напредничава система за сигурност. При него забележително освежаващото изживяване от шофирането под открито небе се осигурява от редови шестцилиндров двигател с мощност 210 кВт/ 286 к.с. Две години по-късно е въведен модернизирания вариант на редовия шестцилиндров двигател с повишена до 236 кВт/ 321 к.с. Моделът серийно се оборудва с иновативната система за защита при преобръщане на BMW M3 Кабриолет. Две разположени зад подглавниците на задните седалки предпазни дъги, които при регистрирана от сензори опасност от преобръщане автоматично се издигат нагоре, заедно с екстремно здравата рамка на предното стъкло предлагат оптимална защита на пътниците.

В XXI век BMW M3 Кабриолет от трето поколение на модела стартира с нов редови шестцилиндров двигател. Екстремно ниският, широк и внушителен мощен кабриолет се задвижва от двигател с мощност 252 кВт/ 343 к.с. Освен от високооборотната концепция на двигателя за неподправеното усещане от моторните спортове се осигуряваше и от променливия М блокаж на диференциала, Compound спирачките и спортните седалки с интегрирани предпазни колани.

За задвижването на четвъртото поколение, въведено през 2008 г. BMW M3 Кабриолет инженерите на BMW M GmbH прехвърлят високооборотната концепция върху V8 агрегат. Освен с максималната си мощност от 309 кВт/ 420 к.с. агрегатът впечатлява преди всичко с равномерната си тяга в много широк оборотен диапазон. Те са комбинирани с неподражаемия и много ясно доловим при шофиране с отворен покрив звук на осемцилиндровия двигател. BMW M3 Кабриолет от четвърто поколение за пръв път е оборудвано с твърд сгъваем покрив с електро-хидравлично задвижване. Новата конструкция на покрива позволява допълнително повишаване както на пригодността за състезателната писта, така и за всесезонното шофиране на открития спортен автомобил. Със старта на петото поколение през 2014 г. е свързана и смяната на означението на модела до BMW M4 Кабриолет. Актуалното поколение на модела се задвижва от редови шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo и високооборотен характер. Неговата спонтанна и запазваща се до високи обороти тяга е комбинирана с понижено спрямо предшественика тегло и се допълва перфектно от опционалната седемстепенна М скоростна кутия с два съединителя с Drivelogic и Активния М диференциал. По този начин BMW M4 Кабриолет осигурява идеалните предпоставки за максимална мощност на състезателната писта и уверена радост от шофирането във всекидневието.

Данните за разхода на гориво и емисиите на СО2 са измерени в съответствие с Европейската директива (EC) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Цифрите се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията. Данните за автомобилите, означени с **, вече са измерени на базата на новият тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.

Данните за СО2 ефективността са базирани на директива 1999/94/EC и на германската директива (PкВТ-EnVKV) и за класифициране ползват данните за разхода на гориво и СО2 емисиите на NEDC.



Прикачени файлове:
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (1).jpg
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (1).jpg [ 60.35 KiB | Прегледано 629 пъти ]


Прикачени файлове:
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (2).jpg
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (2).jpg [ 62.07 KiB | Прегледано 629 пъти ]


Прикачени файлове:
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (3).jpg
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (3).jpg [ 62.3 KiB | Прегледано 629 пъти ]


Прикачени файлове:
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (4).jpg
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (4).jpg [ 63.39 KiB | Прегледано 629 пъти ]


Прикачени файлове:
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (5).jpg
tova-e-spetsialnoto-bmw-m4-kabriolet-edition-30-jahre (5).jpg [ 59.67 KiB | Прегледано 629 пъти ]









Източник:ams.bg

_________________
Меката цица разсейва добрият ебач!

Изображение


21 Фев 2018, 13:11
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Copyright 2018 bgbmw.com
Powered by phpBB