Дата и час: 21 Сеп 2019, 17:54



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
BMW K25 R1200GS/MU, модел 2008г. 
Автор Съобщение
BMW Пристрастен
BMW Пристрастен
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2008, 18:35
Мнения: 4764
Местоположение: София, Бавария
Skype: mastera45
Мнение BMW K25 R1200GS/MU, модел 2008г.
BMW K25 R1200GS/MU, модел 2008г.

Двигател тип: четиритактов, двуцилиндров тип Боксер, 4 клапана на цилиндър с работен обем 1170см3
Диаметър/ход на буталото: 101/73мм;
Мощност: 77 kW при 7500 об./мин
Въртящ момент: 115 Nm при 5750 об./мин.
Степен на сгъстяване: 12.0:1;

Запалване/стартер/: BMS-K/Ел. Стартер
Трансмисия: 6 скорости, кардан
Горивна система: Електронно впръскване на гориво във всмукателен колектор, електронно управление на двигателя BMS-K, две свещи на цилиндър
Охлаждане: въздушно маслено охлаждане
Моторно масло: 20W-50
Съединител: сух, 180мм диаметър, хидравлично функциониращ;
Гориво – безоловен бензин с октаново число мин.95, като мотора е оборудван с автоматична система за предотвратяване на детонации и така може да се ползва бензин с октаново число 91

Изображение

ШАСИ:

Рама: двусекционна търбна рамка /предна и задна секции/, прахово боядисана;
Предно окачване: BMW Motorrad Telelever с диаметър на кола 41мм, централен амортисьор с 5 степени на регулиране
Задно окачване: BMW Motorrad Paralever моно окачване от алуминиева сплав. Заден амортисьор с хидравлично променяне
Ход на окачването предно/задно: 190 мм/200 мм;
Междуосие: 1507мм
Ъгъл на наклона на вилката: 64,3°

Изображение


Джанти предна/задна: алуминиеви 2.50 х 19"/4.00 х 17"
Гуми: предна 110/80R19 и задна 150/70R17
Предни спирачки: двойна, плаващи дискове с Ø 350 мм, четири бутална помпа
Задни спирачки: единична, плаващ диск с Ø 265 мм, двубутална помпа
ABS :BMW Motorrad Integral ABS, който може да се изключва
Разстояние от земята до най-ниската точка; 316 мм;
Разстояние от земята до седалката: 870 мм;
Резервоар,приблизително: 20 л./4 л.-резерва;
Тегло 203 кг. (без гориво)
Максимално допустима маса: 440кг.
Полезен товар със стандартно оборудване: 211кг.

Като допълнително има следните неща:

Електро - хидравлично регулиране нивото на амортисьорите в зависимост от типа каране /Enduro ESA/ – лек офроуд, тежък офроуд, спортно каране, нормално, с двама души и багаж или сам.
Датчици за мерене ниво на налягане в гумите.Подгряване на ръкохватките. Интегрирана система ASC против приплъзване на гумите /тракшън контрол/ с възможност за изключване. Бордови компютър.
Разликата с останалите модели R1200GS е още и в по-мощен двигател от 105к.с., намалена височина на седалката, задни LED светлини.

Изображение
Изображение

_________________
....................................................................Нов Внос!
ИзображениеИзображение


29 Юли 2009, 20:22
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
cron
Copyright 2018 bgbmw.com
Powered by phpBB