Дата и час: 25 Фев 2020, 20:37



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
История 
Автор Съобщение
Модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2008, 15:00
Мнения: 119
Местоположение: София
Skype: panaiot6230
Пол: Мъж
Мнение История
За осем години, са продадени 310 хиляди автомобилa E32. Новото поколение E38 се появява през юни 1994 г. купето става по-оптекаемо, фара става един със общо стъкло,вместо досегашните 2 отделни фара.Като цяло компанията не променя стайлинга на модела, но обновява автомобила със електронни системи, като DSC, която съчетава Traction control и навигационна система (ASC+T), помагаща да се управлява този тежък (пълно тегло до 2500 кг) и голям (4985/5125х1860х1435 мм) седан. BMW 7-серия е запазила уникалната комбинация от комфорт и събужда (когато е необходимо), спортна динамика и отлична управляемост за такъв голям автомобил.
Големия салон (изобилието от висококачествена кожа и ценни видове дървесина),във които задните пътници, дори може да изпънат краката си (особено при удължената със 140 мм версия IL), е изпълнена в традиционно за немските производители делово-умерен стил.Като опции се предлагали подгряване на волана,спътникова система за навигация GPS, телевизионен монитор и висококачествена фирмена аудиосистема BMW top Hi-Fi system с десет високоговорителя и СD-чейнджер със 6 диска в багажника. Решаване на проблема със паркиране и маневриране във тесните градски условия,става автоматизирана система за паркиране.
Изображение
През септември 1994 година на купувачите е предложен модела 750i с 5,4-литров двигател, с мощност 326 к.с. и се явява най икономичният във света силов агрегат V12 (16,8 л/100 км в градски условия). Пре това време заедно със удължената версия на 750iL, са предложени и седани 740iL с 6-степенна ръчна скоростна кутия или 5-степенна автоматична кутия.

През 1995 година се слага 6 цилиндров двигател със мощност 193к.ц. и обем 2,8 литра,който достига до 100км/ч за 8,6с.

Тука се появява така наричаната адаптивна автоматична скоростна кутия (система AGS), изменяща алгоритъма на превключване на скоростите във зависимост от режима на движение използван от шофьора. Използва се и електронна система за управление на двигателя (ELM), и серийната система за динамическо стабилизиране на движението (DSC). За получаване на по добър комфорт при движение автомобила има система за регулиране на положението на купето (NR), електронноуправление на ароматизатора (EDC) и автоматично стабилизиране на купето (ASC).

През март на 1996 г. V-образните 32-клапанови "осмаци" със работен обем 3,0 л (218 к.с.) и 4,0 л (286 к.с.) на моделите 730i и 740i са заменени с по економични V8: 3,5-литров 235к.с., който в градски условия позволява да се спести по1,5 л/100 км, и по този начин разхода на е повече от 14,2 л/100 км, и новият превъзходен 4,4-литров със мощност 286к.с., със прекрасни динамически свойства. Тогава за любителите който искат да "спестят" се произвежда модела 725tds със турбодизелов 2,5-литров двигател със мощност 143 к.с.

Във края на 1998 г. има съществена промяна на "седмицата". Изменя се дизайна на спирачните дискове, разширява се палитрата от цветове на купето, на тавана има хромирана линия, а на дръжките на вратите са монтирани лампи, които светват след отключването на колата от дистанционното и в течение на 20 сек. осветяват не само дръжките, но и асфалта под тях.. Като платена екстра може да се получи система за контрола на налягането в гумите RDC (Reifen Druck Control), която при отклонение от зададените параметри информира за това шофьора. Другата електронна новост е - системата DBC, Dynamic Brake Control. При случай на екстремно спиране,което електониката познава при скоростта на преместване на педала, системата самостоятелно увеличава налягането във спирачната система до максимум, което по помага да се спестят няколко метра спирачен път.

Високото ниво на безопастност на "седмицата" е обезпечено от 8 въздушни възглавници: две фронтални, две странични (намиращи се в тавана) за защита на главатите на водача и пасажерите и четири които се намират във вратите. На високо ниво е и комфорта.

Но най сериозни изменения е имало под предният капак.. 6- и 8-цилиндровите двигатели са получили управление с два разпределителни вала Doppel-VANOS (преди само с един).

Турбодизелниятt 725tds е поколение нови дизели и е допълнен със ситема за впръскване CommonRail: R6 със обем от 3 л. (184 к.с. - 730d) и V8 със обем от 3,9 л (245 к.с. - 740d) – са едни от най мощните дизелови двигатели за коли,позволяващи на двитонната "седмица" да достига максимална скорост 242 км/ч, разхода на гориво (по отношение на 735i) е намален с 23%.

Ексклузивните модели L са със удължена база от 140 мм. Най престижен се смята представителният модел L7 (с дължина на купето до 5,4 м), разработен основно за чуждите пазари. Неотдавна се появява и 750 XLA, "разпънат" на със още 25 см по сравнение със 750iL.

Моделите 740iL и 750iL могат да се поръчат като лекобронирани (клас В4) испълнение Protection. Колите от този клас имат обезопасени гуми, с които при спаднало състояние на гумата може да се изминат до 250 км със скорост 80 км/ч. Съществува и версия брониран (исполнение Security) на базата на 740iL или 750iL. Бронираните са защитени от клас B6 или В7, такава бронировка издържа на изтрели от калибър 7,62 мм (автомат Калашников и пушка М16).

Изображение

Технически данни
Модел/ Тип двигател/ Работен обем см3/ Мощност к.с при мин1/ Въртящт момент Нм при мин1/ Диаметър на цилиндъра мм/ Ход на буталото мм/Степен на сгъстяване/ Система за впръскване на горивото.
728i M52 2793 193/5500 280/3500 84,0 84,0 10,2 Motronic
730i M60 2997 218/5800 290/4500 84,0 67,6 10,5 Motronic
735i M62 3498 235/5800 345/3800 84,0 78,9 10,0 Motronic
740i M60 3982 285/5800 400/4500 89,0 80,0 10,0 Motronic
740i M62 4398 286/5400 440/3600 92,0 82,7 10,0 Motronic
750i M73 5379 326/5000 490/3900 85,0 79,0 10,0 Motronic
725tds M51 2497 143/4800 280/2200 80,0 85,8 22,0 DDE
730d M57 2926 185/4000 410/2500 84,0 88,0 18,0 DDE
740d M67 3901 245/4000 560/2500 84,0 88,0 18,0 DDE


11 Дек 2008, 10:38
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Copyright 2018 bgbmw.com
Powered by phpBB